Skip to main content

Copywriting

Je wilt over je product of dienst vertellen, maar hoe kies je de juiste woorden?

Natuurlijk kun jij precies vertellen wat jouw bedrijf of jouw product allemaal kan, hoe hoog de kwaliteit ervan is en wat het kost. En ik geloof best dat jij dé oplossing voor jouw potentiële klant hebt. Maar hoe overtuig jij die potentiële klant met jouw teksten?

Vragen stellende tekstschrijver

Dat is waar ik als echte vragensteller om de hoek kom kijken. Als copywriter (of tekstschrijver) met een lange geschiedenis in de commercie weet ik als geen ander welke vragen ik moet stellen om jouw bedrijfs-DNA te achterhalen. Met die informatie weet ik wat jij nodig hebt om potentiële klanten te overtuigen. Het gaat namelijk niet alleen om de prijs, de kwaliteit of de service. Het gaat ook om jouw onderscheidend vermogen. Waarmee ben jij uniek? Jij als mens hebt namelijk een enorm aandeel in de besluitvorming van de klant. Het gaat dus nog meer om het juiste gevoel dan om de feiten.

Bakkie doen?

Wil je dus dat jouw website, brochure of blog aantrekkelijk is voor potentiële klanten en hen over de streep trekt? Dan heb je korte, duidelijke teksten met bijpassend beeldmateriaal nodig dat het juiste gevoel uitstraalt. Nodig mij een keer bij jou op de koffie uit en je zult zien dat jij – door de vragen die ik stel – een heel ander beeld krijgt van wat voor jouw klant belangrijk is. Je kunt natuurlijk ook eerst even wat websiteteksten, blogs en nieuwsberichten bekijken waar ik al een aantal klanten blij mee heb gemaakt.

Ik schrijf teksten voor

  • Websites
  • Blogs en nieuwsberichten
  • Interviews
  • Brochures
  • Magazines
  • Persberichten
  • Projecten
  • en nog veel meer