Je kunt alles over je product of dienst vertellen, maar zit jouw klant daar op te wachten?
Natuurlijk kun jij precies vertellen wat jouw bedrijf of jouw product allemaal kan en ben je er volledig van overtuigd dat jij dé oplossing voor jouw potentiële klant hebt. Maar vertel je wel het juiste?
Vragen stellen
Dat is waar de echte vragensteller om de hoek komt kijken. Als copywriter (of tekstschrijver) met een lange geschiedenis in de commercie weet ik als geen ander welke vragen ik moet stellen om jouw bedrijfs-DNA vast te stellen. Met die informatie weet ik wat jij nodig hebt om potentiële klanten te overtuigen. Het gaat namelijk niet alleen om de prijs, de kwaliteit of de service. Het gaat om de combinatie van dit alles met jouw eigen onderscheidend vermogen. Jij als mens hebt een enorm aandeel in de besluitvorming van de klant. Het gaat dus om het juiste gevoel, en niet om de feiten.
Bakkie doen?
Wil je dus dat jouw website, brochure of blog aantrekkelijk is voor potentiële klanten en hen over de streep trekt? Dan heb je korte, duidelijke teksten met bijpassend beeldmateriaal nodig dat het juiste gevoel uitstraalt. Nodig mij een keer bij jou op de koffie uit en je zult zien dat je door de vragen die ik stel, een heel ander beeld krijgt van wat voor jouw klant belangrijk is. Je kunt natuurlijk ook eerst even wat websiteteksten, blogs en nieuwsberichten bekijken waar ik al een aantal klanten blij mee heb gemaakt.
Ik schrijf teksten voor
- Websites
- Blogs en nieuwsberichten
- Interviews
- Brochures
- Magazines
- Persberichten
- Projecten
- en nog veel meer