Infrabox is een handige online tool die aannemers in de GWW-, infra- en groensector, maar ook gemeenten helpt bij het samenwerken, organiseren en borgen van kwaliteit. Arcadis ervaart dat bijvoorbeeld bij hun projecten waarbij zij alle gaslocaties van de NAM ontmantelen en opruimen. Daarom vroeg Infrabox mij om hierover een klantverhaal te schrijven, net zoals ik al over andere tevreden gebruikers had gedaan. Je leest dit interview, maar ook de andere klantverhalen die ik voor Infrabox schreef op hun website.
Klantervaring met dubbel effect
Behalve een gewoon interview is een klantverhaal ook een krachtig marketinginstrument met een dubbel effect. Je geeft met klantverhalen jouw klant namelijk een mooi podium. Maar omdat jouw klant in zijn eigen woorden over de toegevoegde waarde van jouw dienstverlening of product vertelt, is dat veel overtuigender dan wanneer jij dit zelf zou zeggen.
Wil jij ook de succesverhalen van jouw klanten laten vertellen? Neem dan vrijblijvend contact met me op. In het geval van Infrabox zorgt de geïnterviewde voor het beeldmateriaal, maar ik kan jou natuurlijk ook ontzorgen met bijbehorende foto’s.