Over de samenwerking met ICT bedrijf NLXS zijn Marieke en Pieter-Jan van Dijck van De Menmoerhoeve uit Etten-Leur bijzonder tevreden. “Ken en zijn collega’s zijn makkelijk benaderbaar en lekker gemoedelijk, en dat past bij ons.”
Zo’n uitspraak van een tevreden klant hoef je natuurlijk niet geheim te houden. Daarom vroeg Ken de Keizer van NLXS mij om het verhaal over De Menmoerhoeve, aangevuld met hun ervaring met de dienstverlening van NLXS, vast te leggen in een klantervaring. Dit was voor NLXS het eerste interview waarin een klant in het zonnetje gezet werd. Later volgden er nog veel meer, want de reacties op sociale media waren erg positief en het verkeer naar de website van NLXS nam flink toe.
Wil jij ook jouw klant in het zonnetje zetten, terwijl die ook vertelt hoe tevreden hij of zij over jou is? Stuur mij dan maar op die klant af voor een interview dat ik telefonisch, online of ter plekke afneem. Je zult je verbazen hoe zo’n klantervaring gewaardeerd wordt.