Met haar bedrijf Miss Berry koopt Manon Krijnen klasse 3 zachtfruit op van telers om ze vervolgens in de regio af te leveren aan de voedselindustrie. Hiermee helpt zij de telers aan een eerlijke prijs en is er minder voedselverspilling. In een klantervaring voor Vermetten Accountants & Adviseurs vertelt zij haar persoonlijke verhaal over haar reis als ondernemer.
Lees het hele interview, of alle andere interviews die ik in de afgelopen jaren voor Vermetten mocht afnemen. Ik schrijf namelijk elke maand een klantverhaal voor Vermetten. Daar maak ik dan ook meteen enkele foto’s bij. Dat is wel zo efficiënt.
Vermetten gunt hun klanten hiermee een podium, terwijl zij zelf ook telkens weer positief onder de aandacht komen. Via sociale media komen deze interviews zowel in hun eigen netwerk, als in het netwerk van hun klant terecht. En dat is de kracht van een klantverhaal. Je leest alle klantverhalen voor Vermetten hier.
Gun jij jouw klant ook een interview, terwijl die daarin ook vertelt hoe blij hij of zij over jouw product of dienst is? Bel of mail me maar.