C4U bij HGM Consultants (c) Fred Schuch Conntext

Welke toegevoegde waarde heeft jouw organisatie voor jouw klanten? Met een inhoudelijk klantverhaal vertelt jouw klant op een authentieke manier over zichzelf en wat jij voor hen betekent. C4U ICT uit Breda herkent de kracht ervan en stuurde mij naar de subsidiespecialisten van HGM Consultants. Je leest hier het hele interview.

 

Win-win-situatie

In dit geval was C4U ICT mijn opdrachtgever. HGM is hun klant en mocht uitgebreid over hun eigen dienstverlening vertellen. Zodra C4U het uitgewerkte artikel op hun website plaatste en via hun social media-kanalen deelde, kregen hun connecties het verhaal te lezen. HGM kwam zodoende in het netwerk van C4U terecht. Andersom gebeurde ook: HGM deelde het bericht van C4U, waardoor C4U in hun netwerk terechtkwam. Zo hielpen ze elkaar aan meer naamsbekendheid. Een win-win-situatie voor beide partijen, dus. Bij een klantverhaal snijdt het mes dus aan twee kanten.

Interview aangevuld met sfeerfoto’s

Als technische tekstschrijver en fotograaf nam ik natuurlijk na afloop van het interview gelijk enkele sfeerfoto’s. Zo kregen de lezers meteen een beeld wie de geïnterviewde persoon is, zonder dat er een aparte fotograaf op afgestuurd hoefde te worden. Wel zo efficiënt!

Zie jij ook de toegevoegde waarde van een inhoudelijk klantverhaal? Je mag me bellen of mailen. Dan zorg ik dat ook jij en jouw klant op een authentieke manier in de publiciteit komen.